Wednesday, January 9, 2013

sketching with Stephen Kopp at Doota Building, Dongdaemun, Seoul

street scene between Maxtyle and Dongdaemun Culture & History Park seen from 7th floor of the Doota Building, 23 x 31 cm

women at food court, A 4

resting place for customers at 5th floor, 23 x 31 cm




Stephen Kopp 

Lee Yong Hwan

Jung Kyoung Won

We had good time with Mr. Stephen Kopp and his wife Susie from Australia from Australia.  
Hope their nice trip waiting for the next sketching!
Thank you all!


2 comments:

nabirani said...

가고 싶었는데 참석 못해서 섭하네요. 유회장님의 그림을 표현하기에 딱 적합한 단어를 오늘 찾은 거 같아요. '유쾌하고 따뜻하다.. 'ㅎㅎ 여러 님들 그림 그리시는 모습 사진으로 뵈니 반갑네요~ 19일 크롤엔 참석할께요^^

BH Yoo said...

오실 줄 알았는데 섭섭했어요. 장소가 추운 날 두루 두루 스케치 하기에 아주 좋았어요.감사합니다.